Гарантія та сервіс компанії DEVICECOM

Шановний клієнт - Ви, можете завжди розраховувати на гарантію від заводського браку!
 
 
Всі повернення відправляються за рахунок клієнта.
 
Товар з явними ознаками зношення виробів та упаковування не приймається.
 
Товари з цінниками та штрих-кодами наклеєними клієнтом - НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
 
Обов'язкова вказівка конкретних причин повернення, форму для заповнення Ви зможете знайти на сайті, або у Вашого менеджера.
 
Товар без вказівки дефекту НЕ УХВАЛЮЄТЬСЯ!

Умови гарантії за категоріями:
 
1. Чохли, ремінці, трендові товари:
 
100% заводський брак (не натискається кнопка, не відповідає розмір) - 7 - 21 днів від дати накладної.
 
Естетичні дефекти (подряпини, механічні пошкодження при транспортуванні) - 14 днів від дати накладної.
 
2. Технічні аксесуари:
 
(АЗП, МЗП, powerbank, usb і т.д.) - 6 місяців від дати накладної.
 
3. Технічні аксесуари MOXOM, XO - 12 місяців від дати накладної.
 
4. Захисне скло / захисна плівка:
 
Клеєні НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
 
Не клеєні (дефект лиття, пил, сміття) - 1 місяць від дати накладної!
 
Биті (тільки при наявності фото) - 14 днів від дати отримання товару!
 
До повернення приймається захисне скло ТІЛЬКИ з наявністю:
 
- Пластикової \ заводської підкладки
 
- тех упаковки
 
- упаковки зі стікером (якщо комплектується)
 
5. Весь товар з підтвердженими дефектами підлягає ОБМІНУ!
 
6. Розпродаж обміну та поверненню не підлягає!
 
Списання товару можливо лише в разі його відсутності на складі!